Jag tror att det ska sprängas...

God morgon!
 
Har varit vaken sedan klockan 07.11 och ja...
HELA SKALLEN är full med SNOR!
Huvudet är just nu så tungt så jag tror att det ska sprängas av snor och hjärna som ska samsas.
 
Måste en snabb sväng på apoteket och handla medikamenter för att överleva dagen.

Alltså jag blir såååååååååååå trött på sånt här, sååååååååååååå trött.
Jag började liksom skratta här förut i lätt förtvivlan, ni vet när man bara vill slå luften på käften och säga:
Why me, why me.
 
Nu är det inte så att "det är så jäkla synd om mig för att jag är förkyld", det är mer det där med att tappa fart och inte vara tillräckligt sjuk för att bara ligga, men inte vara tillräckligt pigg för att ORKA ett skit.
För kör man på...
Då blir det ju oftast etter värre som bekant.
 
Vila...
Så INTE jag.
Dom här förkylnings-inlägg-gnällen är lika tröttsamma dom, men det är det enda jag har att komma med när nyheterna fortfarande bara maler på om valstatistik.
 
Förmodligen blir det inte bättre i eftermiddag, för VAD kommer jag att kunna göra förutom "Ta det lugnt" idag...?
Men herregud, stay put, jag KAN ju överraska, inte troligt, men vem vet?
Vi ses senare, ha en bra dag alla friska och förkylningdfria.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0