Meducin...

 
Oj vad hostan tog fart här runt 21-tiden!

Har hostat som en galning ända fram tills för en stund sedan då jag fick hostmedicin av morsan för jag trodde bokstavligen att jag skulle hosta lungorna ur mig.

Var ute och hämtade kaninen i buren runt 20-tiden och FASEN VAD VARMT det var.
Jag hade bara linne och det var rena rama högsommarkvällen ute.
Lyllo dom som var ute och hade myskväll på stan och på stränder säger jag bara, lyllo-lyllo-lyllo dom!
Så jäkla avis jag blir.

Nu känns det något bättre med hostan tack vare meducinen, go´natt, vi ses imorgon igen.
P.s. Jag vet att det stavas "Medicin" och inte "meducin", men...
Jag kände för att citera Pippi så här på nattakvisten. D.s.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0