Pantertant-tröja i storlek 92...

Hej alla glada...
Nu är tanten trött, men dagen har varit bra.
 
Uppe med tuppen trots lite sömn, jag ställer klockan VARJE DAG nu som en duktig flicka igen och har verkligen slappat till mig under sommaren med att vara uppe för länge.
Jag BRUKAR inte ha problem att vända tillbaka, men det är faktiskt trögt av någon anledning detta året.
Men jag sköter mig, inte tal om annat.
 
Vid 08-tiden trampade jag och vovven iväg på långpromenad med Morgonpasset i öronen.
Milou hade det tufft idag, det var mycket hanhundar i farten och jag tror det börjar nalkas "löpning" igen för det var såååååå intressant där i bakvagnen på Milou så jag tyckte synd om henne tillslut.
 
Väl hemma blev det "det vanliga som måste göras" och sen satte jag igång och ritade av lite mönster och skar ut till framtida och projekt.
På det satte jag igång och gjorde två såna här små barntröjor i storlek 92, en som är beställd och en till utöver den...
 
 
Kanske till en blivande, raffig liten Pantertant?
 
Efter att hållit på med allt detta fram till klockan halv fem och så röjde jag och satte mig precis.
Luften gick ur mig precis, men då har jag ändå hunnit med en hel del.
Snart skall jag resa mig från häcken IGEN och göra hemmagjorda hamburgare också...
Hjälp, jag orkar knappt.
 
Sen får det vara nog för min del idag i alla fall, imorgon är en viktig dag eftersom jag ska på den där jobbintervjun.
Vi ses imorgon, ha en bra kväll alla glada.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0