Pffffffff...

Intet nytt på sjukfroten här.
Jag mår till och med sämre än igår och har legat i sängen HELA dagen.
 
 
Syster Milou har servat med snorpapper hela dagen och varit trogen vid mig sida.
 
Fy tusan vad det här suger!
Jag har inte ens orkat vara inne och skriva här förrens nu, nej, så roligare än så här blir det inte idag heller.
Jag har kollat på film, sovit och kollat på film igen.
 
Vilken kul dag.
Idag skulle dessutom jag och sambon fira 10 år tillsammans, jepp, idag är det 10 år sedan vi blev ett par, vi träffades i augusti men blev ihop IDAG.
Kul, det blev inte mycket till firande idag heller, vi får väl ta igen det i helgen HOPPAS jag.

Vi kunde ha åkt på utflykt i det fina, varma, soliga vädret...
Men inte då.
Bästisen hade åkte till Ire idag för att läsa och få lite färg...
Pffffffff!
Jag blir så sur, ligga här och mögla bort.
Vi ses imorgon igen och då hoppas jag att jag är piggare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0