Skiss och förslag...

Sitter i soffan och känner att min kreativa dag är...
Noll kreativ.
Jag har fått "The week" och med det nackvärk, så det har bara blivit spridda skurar här hemma idag tills jag satte mig vid 16.30 nu framför tv´n.

Sitter för övrigt och ser en fransk hästfilm som jag inte ville se EGENTLIGEN, och nu är jag fast och tycker den är jättebra, så kan det gå liksom.
 
Men jag och vovven gick i alla fall till Snäck och tillbaka idag på förmiddagen, inte mycket folk i farten och förklaringen kom VÄL nyss (om jag såg rätt på FB?)...?
Kräklingbo marknad!
Jädrars, den vill man ju inte missa och så gjorde jag det tydligen ändå.
 
Det var i alla fall blomsterprakt i Botan när vi gick igenom där idag....
 
 
Jag hade önskat att det varit sol hela dagen (sol från och till under promenaden) och inte bara nu på eftermiddagen, då hade man kunnat sitta ute och solat för det är ju jättevarmt ute.
Blir det fint imorgon blir det nog stranden, typ Brissund.

Nåväl...
Jag har pysslat LITE i alla fall.

Imorse satt jag och spånade på en kommande, FÖRSENAD, födelsedagspresent till Lilla Sunshine.
Jag har kollat av med Lilla S mamma om vad som skulle kunna funka och så kom jag fram till en vid college-klänning som jag har mönster till och sy till henne i velourtyg...
 
 
 
 
... med en mintgrön mudd nertill och på ärmarna, så kan hon ha tights som hon älskar under!

Nu måste jag käka lite, jag återkommer senare med en rapport om "OM någon skulle bli allergisk i detta hemmet".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0