Träligt...

Hej folket!
 
 
Alla knep är bra utom dom dåliga!
 
Idag har jag hällt i mig citronvatten första delen av dagen, jag hoppas det gör susen.
Ont ska med surt fördrivas, lite c-vitamin så ska man väl få sprutt på att döda det som tjirrar runt i kroppen hoppas jag.
 
Nä, det är LIKA TRÄLIGT här idag, men hela förmiddagen hade jag massor med hemmafix att göra och när jag satte mig vid 13-tiden, då var jag grinfärdig.
Fan, ja, sen har det bara varit tv heeeeeeeeeela resten av dagen fram till att jag lagade middag.
 
Jag tycker dagen har sniglat sig fram som en halvdöd snigel på upphällningen, och då har dagen varit låååååång med andra ord.
 
Jag var på vippen att ta tag i en beställning och sy, men avstod duktigt nog.
Tänkte att nu har jag gjort det som var "tvunget", nu vilar du, och så gjorde jag det.
Måste fixa att gå och jobba en liten stund imorgon så får jag väl gå hem och dö efter, bara jag tar mig dit så...
Gud, jag hamnar så mycket efter.
 
Så ja, jag har kollat på  en svensk film, en tecknad film, sett en dokumentär och nu skall jag krypa ner i sängen.
För att citera ett känt pojkband:
The story of my life.
 
Det var min dag det, same-same, det var egentligen bara gårdagen som var lite kul när jag sydde.
Jag har virkat idag...
Men det smäller faktiskt inte lika högt.
Astrist dag, fastnat i gnällträsket, känner att det börjar bli dags nu att allt återgår till normala...
NU!
Pffffff, vi ses imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0