1 kg smågodis puts väck...

Soran...
 
 
Man kam inte få nog av den lilla go´biten.
 
Igår var han och Anders Jansson från "Hipp Hipp" i Morgonpasset och holy Moses vad jag skrattade, dom var sååååååå roliga så jag vingelgick mellan skrattsalvorna.
Naturligvis följer jag honom på Twitter, hur skulle man kunna låta bli.
 
Annars har jag suttit och ätit godis framför tv´n.
1 kg har försvunnit på tre dagar.
JA, ni läste rätt, 1 kg borta bara så där, puts väck!
 
Om vi varit många som svullat på det där kilot?
Jo...
Me, myself and I typ.
 
Herregud, så här mycket har jag inte svullat sedan jag vet inte när och när sambon för tre dagar sedan kom hem med godiset sa han:
"Det där kommer du trycka i dig sjättenabbt om jag känner dig rätt, det är säkert slut tills efter helgen!"

Try tills på fredag darling.
Try tills precis just NU.
Try:
I didn´t even make it until sunday and it was supposed to be monday!
 
Sambon har inte ätit ett smack, lägg då till att jag tryckte i mig en toscabulle idag också och gud vet vad mer i sockerväg...?
Tror jag slagit någon slags personligt rekord i mofflande.
Jupp det tror jag allt men nu är det slut, jätteslut.

Skall se filmen om Björn Afzelius nu, sambon jobbar inatt och det är bara jag och vovven nu.
Vi ses imorgon igen, då är det påskafton och det blir nya äventyr och på kvällen NY RESTAURANG med släkten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0