Beach t-shirt klar!

 
Go'kväll!  
Om ni undrar varför jag nu kommer skriva kort så är det för att jag skriver från sonens padda och det är HELT värdelöst.  
Jag skriver i snigeltakt och jag kan bara ladda upp den färdiga t-shirten med jättebild och den kommer förmodligen bli "klippt" när den läggs upp.
 
Ja, jag tog tag i den på kvällskvisten, fick inte till halsringningen så snyggt som jag hade velat men så var tyget ganska uttänjt också.
På det så blev det ett litet, litet hål framtill pga tyget var så skört, inte mycket att göra åt, säkert bara jag som ser men det blir ju till stranden så what the hell.
 
Nu är dock mönstret komplett, jag blev nöjd tillslut så NÄSTA t-shirt blir perfekt!
Vi ses imorgon igen, jag är helt slut här.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0