Gödsel över hela stan...

Räkningar och hyra betald, CHECK!
Då var man fattig igen då...
Härligt!
 
Milou sitter och väntar på promenaden...
 
 
"Skynda dig på är du snäll!"
 
Men nej, matte skyndar sig inte idag, idag tar jag det soft för jag vaknade sent (08) och hade rejält ont i nacken.
Jag hade glömt att ta min kvällsmeddo igår... TOPPEN!

På det...
Ja, jag behöver väl inte säga att jag är tung i huvudet av "det där snasket som var så härligt igår, idag är det mindre härligt.
WHY, why, why köpte jag godis?
Det som var en så härlig idé igår i affären när jag för övrigt var skithungrig, känns URDÅLIG idag!

Gnällrutan extraordinär här på morgonkvisten, nu går jag vidare med dagen och den kommer bli underbar.
 
(jo då)
 
Dags att göra hunden till viljes, ut och gå så jag hinner sy något på det idag, upp med sockerdipps-humöret nu din gamla hagga.
Ut i friska luften (som luktar gödsel över hela stan, märks att det är LITE bondebygd på denna lilla ö ändå fortfarande).
Of we go!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0