Jag drar något gammalt över mig...

Idag degade jag rätt länge och sedan fick jag lite fikabesök av "bästisen-tvärs-över-vägen", på det blev det lite handel med sambon.
Jag köpte mer godis för det kostade ju fortfarande 3.90/kg, eh... jag är en idiot jag vet.

Satte sedan igång och trimmade spetsnederdelen av ett tyg som skulle bli en tunika...
 
 
... och när jag trimmat två meter (vilket är mycket pilligt) och skall sätta igång med tunikan, DÅ RÄCKER INTE TYGET TILL för den där j-la tunikan!!!!!!!!!!!
 
Helt otroligt, det fattades ca 30 cm på bredden, inte mer utan 30 ynka cemtimeter till.
 
Och nej...
Jag kan inte köpa mer tyg för det är ett fyndtyg jag köpt på rea och det finns inte kvar längre, toppen, bättre "tur" kan man ju inte ha.
Jag drar något gammalt över mig och ger upp, SUCK, pust och stön!
 
Vi ses imorgon igen, förhoppningsvis är jag på bättre humör då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0