Nya (miss)öden och äventyr...

Idag staratde jag upp dagen med...
"Lite grejs".
 
Kom hem på eftermiddagen och det var ju SÅÅÅÅÅÅ jäkla varmt ute.
+ 19 i luften "i övrigt" och i bersån klockan 16.00 (20 minuter efter vi tagit ut termometern för säsongen 2015) visade temperaturen...
 
 
+ 24 grader!
Klockan 16 liksom, inte så pjåkigt, det blev kaffe, toscabulle och virkning i solen.
 
Så började jag om på babyfilten idag, skrotade hela förra färgkonstallationen och valde detta istället...
 
 
Men fick så för mig efter dom båda lila raderna (8 varv) att nej...
Jag tar rosa efter istället.
 
Gjorde ytterligare fyra varv med rosa och kände:
Neej, jag får börja om IGEN, jag skrotar hela skiten och tänker om i färgskalan ytterligare en gång.
What the hell liksom...?
 
Så fick ja på en ny halsringning på tröjan idag och på dockan med lite större boobs och bredare rygg såg det så här fint och perfekt ut...
 
 
... men PÅ MIG utan BOOBS och lite bredare ryggtavla såg det ut så här...
 
 
Inte så snyggt med en kant som tippar framåt och bjuder på luft över bröstkorgen.
 
 
Jaha, BEGÅVAT liksom att mäta efter provdockan när inte den var inställd efter MINA mått.
Jag har typ två hjärnceller och idag var den ena på semester tydligen.
TYDLIGEN.
 
Vi ses imorgon igen, nu skall jag se på tv, då blir det nya (miss)öden och äventyr!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0