Peppen är på topp!

Kommer jag sova gott inatt eller?
Har påven rolig mössa?

Vilken dag...
Lycka är att ha börjat jobba, lycka är att det handlar om sömnad.
Lycka är att steget är taget!

Jag startade upp dagen TIDIGT med att röja hemmet, matlagning så det skulle vara klart till kvällen, sen drog vi muren runt och i Botaniskan blommade redan tulpanerna...

 
Sen hem och dusch och så iväg till jobbet där timmarna bara swishade förbi....

 
Efter jobbet hann jag med en snabb mysfika med min lilla toyboy och bästisen...

 
Det blev rulltårta och skaparstund där vi målade blommor och luftballonger och jag fick höra att min toyboy älskar mig, vilken superpepp! 
Så kom jag hem och det har varit middag, working girl fixade biffen men nu är jag trött.... jättetrött.

Kom för övrigt på att jag har ett jättefint och nästan nytt linne som kommer passa utmärkt till mina byxor när dom är klara....
 
 
Kanske lite mycket mönster men sånt ÄLSKAR ju jag, detta kommer bli en favvobralla.

Funderar även på att sy ett linne i överblivet tyg från byxorna om det räcker, hoppas det. Nu skall jag ta lite kaffe, vi ses imorgon igen.
Mot nya mål, peppen är på topp!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0