Testklänningen, en riktig HIT!!!!


Jag sydde så klart testklänningen (minus ärmarna, men då hade jag inte fått på mig klänningen eftersom mönstret är för ett elastiskt tyg egentligen) och OJ (!!!!!!!!) vad kär jag blev i modellen...
 
 
... när den väl kom på!

Den skall dock kortas och hamna ovanför knät...

 
Lägger upp bilden på klänningsmodellen igen så ni ser insnitten fram och bak för dom syns ju inte så bra på bilderna tyvärr...
 
 
... men det blev GRYMT FINT även om det då som sagt kanske inte syns så bra fastän jag har försökt mörka bilderna lite för att få fram snitten...

 
 
 
 
 
 

Bak var ju ingen idé att ens försöka fota på mig själv, insnitten syns ju inte alls men man ser ju luvan i alla fall, insnitten syntes inte ens bakifrån på galgen speciellt bra...
 


Kanske lite bättre på den här bilden som jag tog innan den var ihopsydd när den satt på dockan...
 
 
Det var det, kvällens pyssel och nu vill jag att det där sweatshirttyget skall komma fortare än fortast.
Då skall man ha tålamod att vänta på det där jäkla tyget också för ja...
Det finns ju inte på den här skitön såklart utan åker med snigelpost.
Med betoningen på SNIGELPOST!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0