1:a augusti...

Här har ni brudklänningskjolen, den väger typ ett ton...

 
 
 
Inte ett litet stycke kjol direkt, och så sidenkjolen, opressad...
 
 
Efter sömnad och shopping i tygaffären där jag hittade häften av vad jag behövde mitt emot så drog vi efter en stund efter lunch till ett klarblått Björkis...
 

Jag la mig nere vid stranden och dom andra låg vid poolen, jag behövde lite egentid idag, inte helt fel och så gick jag och minglade runt kaffedags...
 
 
 
På det bestämde jag att jag hade syledigt på kvällen, det blev långpromenad med Milou längs Galgberget...
 
Underbart ljum och fin kväll, gick igenom stan och tittade på folk på hemvägen.
Sedan har jag sett på tv.
Skall snart se på en film för imorgon blir det sömnad, sola och häng med lite kusiner MISSTÄNKER jag.
 
Bild tagen på Kärleksstigen och jag tyckte den blev riktigt kul, ser nästan lite ut som om jag befann mig i regnskogen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0