Äntligen en hundpromenad...

God morgon!
 
Uppe med tuppen eftersom sambon snarkade som ett sågverk men det gjorde egentligen ingenting för jag somnade nog närmare 22, vaknade till vid 23 och borstade tänderna, somnade om och vaknade vid 06.30 av sågverket brevid mig.
DOCK:
Utvilad!
 
Hundpromenaden igår var ljuvlig...
 
 
Första promenaden på evigheter kändes det som, jag har liksom inte hunnit vare sig morgon- eller kvällstid men igår var jag ju klar runt 16 med mitt pyssel så jag följde med Syster J hem till henne och fick klorna klippta på Milou och sedan trampade vi ut mot Snäck längs berget och havet hem.
 
UNDERBART!
 
Det blev sent för vi strosgick och tog små pauser som här på en träbänk vid Norderstrand och njöt av den ljumma kvällen...
 
Sista stoppet blev en solstol på Wisby Beach Club där vi låg och tittade ut mot solen, WBC som för övrigt nästan hade fullt på restaurangen.
Förståligt när det var en sådan underbar kväll.
 
Augusti när det är som bäst:
Varmt, nästan turistfritt, njutbart.
 
Dags att börja dagen här, jag återkommer ikväll med dagens äventyr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0