Bröllopskjolar klara!

Då var "Bröllop nr. 1" klart!
 
En sydd tröja i stickat tyg...
 
 
En sydd väst i stickat tyg...
 
 
... gjord efter en kofta förlaga som beställaren hade från Yllet i tyg från Yllet.
Inte min smak, men jag gjorde ett mönster och sydde OCH det är ju inte JAG som skall ha den.
 
Och så två kjolar i råsiden...
 
 
... i samma modell.
 
CHECK, nu var jag klar med det då, mot "Bröllop nr. 2" och det som är klar på brudklännningen.
 
Min sommar:
Två bröllop och en...
Nja, den filmtiteln finns ju redan och det där som kommer efter bröllopen var ju mindre kul!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så vackra kjolar och vilket fint fall!

Svar: Tack så mycket för din fina kommentar Znogge! :D
Stickqvickan

2015-08-12 @ 20:47:36
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0