Brudklänningen i lite bilder...

Så var bruden vigd och klar då!

Jag kan lägga upp bilder på den färdiga klänningen på dockan, lägger nog upp en bild när jag får bröllopsbilderna också så man ser hur den sitter helt FIGURSYDD på bruden, dockan är lite mindre så det blev lite glip på vissa bilder.

Men...
Idag så får ni hålla tillgodo med provdockan, here we go...
 
 

Att jag ens fick ihop den, MEN det fick jag!
Nu är det bara att hoppas att den HÖLL hela dagen också.
 
Vi ses ikväll igen, solen strålar från en klarblå himmel, ni får väl gissa vad jag skall göra idag.
 
Ett litet tillägg en stund senare:
Brudparet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: myawesomedays.blogg.se

Vacker.

Svar: Tack så mycket!
Stickqvickan

2015-08-25 @ 11:35:46
URL: http://myawesomedays.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken snygg klänning!

Svar: Tack så mycket Hanna! :D
Stickqvickan

2015-08-25 @ 11:58:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0