Det är grejer det...

Efter sömnad och ärenden igår blev det...
 
 
 
... tysta, lugna och varma Björkis, vad annars liksom?
Jag hade med mig kjol att fålla, sy på stranden, jag det är grejer det.
 
Hade först en rad med folk precis framför mig och där fanns det en snickesnackare som hade mundiarré... MINST SAGT.
Men runt 14 gav gänget med snickesnackaren upp TACK OCH LOV, då kom en vän och senare sambon och joinade mig och morsan,
 
När vi kom hem vid 17.30-tiden duschade vi inte ens utan tog hunden på promenad ner till Joda, åt middag och sedan gick vi en promenad längs havet, hem igenom stan...
 
 
... och sedan blev det dusch, tv och SNARK, allt i den ordningen!
 
Ja, idag blir det hemmadag och lite systuga, vi ses ikväll, håll tummarna att min dag blir bra.
Jepp det får ni göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0