Jag hade äran...

God morgon!
 
Ganska nöjd med linningen på denna kjolen...
 
 
... den blev helt perfekt.
 
Nu skall dragkedja i snabbt innan dagens äventyr.
 
Igår hade jag äran att spendera dagen med Lilla Sunshine och vi var på Björkis från klockan 11-18...
 
 
Vi slog läger närmast stranden och sedan gick vi mellan strand och pool, åt matssäck, fikade, glass och minglade med dom andra från och till.
Vi träffade på Syster J och ungefär samtidigt kom sambon ut och han är en väldigt poppis kille bland lammköttet på beachen...
 
 
Filten var konstant fullpackad av brudar som klängde på honom... och stod på honom.
Inte lätt att vara poppis.
 
Det där med att vara barnvakt på stranden, ja har man ett barn som är som fisken i vattnet och badar NÄSTAN hela dagen...
Ja, då har man ett lätt barnvakteri, MINST SAGT.
 
När vi vi åkte hem sa jag till Lilla Sunshine:
- Du, du somnar väl inte där bak nu innan vi kommer hem?
Lilla S:
Nej då! (svarades med jättepigg röst)
 
Några minuter senare tittar jag bakåt i baksätet och vem sov tror ni med hängade huvud?
Jo då, Lilla Sunshine såklart.
Dock var hon lila pigg 20 minuter senare när vi var framme men jag gissar att någon somnad RÄTT LÄTT på kvällen vid läggdags.
Har man badat och varit på playan i sju timmar och hängt med folk och lekt dessutom då sover man nog rätt gott faktiskt.
 
Dags att sy i en liten, liten stund sedan nya äventyr!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0