Jag tror jag hoppar...

God morgon!
 
Morgonstund har guld i mun och här har jag hunnit med massor på morgonkvisten, till och med betalat räkningarna.
Mutter, mutter, alltid en fantastisk jävla fröjd.
 
"Rik" i en dag, nu är det bara allt som skall köpas till hemmet också, det kommer startas med en tur till Granngården och köpa grajs till hund och kanin.
Tjolahopplahej.
 
Annars då?

Jo, idag blir det byxor för hela slanten, dom som jag påbörjade igår...
 
 
Jag tror faktiskt inte det blir någon strand idag, jag är inte så sugen.
 
Känns väldigt varmt ute, kanske blir bad efter möte på Komvux och Chifen imorgon.
Ja, jag tror jag hoppar sol och bad idag.
Så jävla otippat men jag orkar bara inte, det var så varmt igår.
 
Vi ses senare, ha en bra dag i solen eller på jobbet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0