Man blir trött av att slappa...

Go´kväll.
 
Helt slut av att inte ha gjort ett smack.
 
Inte helt sant förstås för jag vaknade 05.20 idag, gick upp 10 minuter senare och drog iväg med Chifen vid 08.30.
Milou tyckte dock att jag gott kunde stanna hemma...
 
 
... för gosfaktorn var hög i morgonsoffan.
 
Varmt ute idag, 26 grader trots blåst.
Vi drog till Brissund efter lite fix hemma och pustade och stönade när vi gick 20 meter för att lägga oss i fiskeläget, trots blåsten var det stekhett i solen.
 
 
 
Vid halv tre gick solen i moln (och det blev väldigt skönt) och vi åkte tillbaka till stan, jag tog Milou och passade på att gå ut och gå innan regnet skulle börja vräka ner från den blågrå himlen.
 
Hände dock ingenting förutom några droppar och nu har det blågrå blåst bort och solen verkar vara  på väg tillbaka.
Det är ju väldigt gult och torrt ute, lite regn hade inte skadat kvällstid men det verkar inte bli något av med det tydligen trots allt...?
 
Trodde jag skulle orka sy lite efter kvällsmaten här men det var som att dra ner en rullgardin precis.
Man (JAG) blir fan tröttare av att inte göra någonting än att ha häcken full en hel dag.
Har jag häcken full då kan jag jobba från 07 på morgonen till 00 på natten.

Gör jag ingenting utan bara ligger och slappar och läser bok på stranden då blir man ju astrött.
Nåja, nu har jag ju då varit vaken sedan 05.20 men ändå, jag tror jag kryper ner i sängen och kollar på Dr. Phil idag igen och tar det soft...
IGEN!
 
Roligare än så blev det inte här idag.
Jag går och lägger mig nu.
Vi ses imorgon igen, kanske jag inte skall slappa så himla mycket eller så skall jag det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0