Sömmarna matchade perfekt...

Igår var det en UNDERBAR dag på stranden igen...
 
 
Himlen var klarblå och jag hade sällskap på filten nästan hela dagen...
 
 
... och eftersom restaurangen hade slut på mackor redan vid 13 fick jag hålla tillgodo med ett ruttet äpple, glass...
 
 
... och en macka från bästisens kylbag och jag stod mig väldigt bra på det.
 
Väl hemma la jag upp två klänningar och så sydde jag ihop livet och kjolen igen, blev perfekt denna gången (fick sprätta isär första sömnaden nämligen)...
 
 
 
Sömmarna matchade perfekt denna gången och nu håller vi andan för isyning av dragkedjan och dessa djävulstygerna som drar sig.
Jag vill göra det så fort som möjligt så jag kan ändra OM det behövs.
Jag träffar bruden imorgon förmiddag.
 
Nu...
Annat pyssel, vi ses senare ikväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0