Bara fodret kvar...

Inte helt klar för det ska i ett foder också, men nästan...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, och så var det ju det där med att fota på kvällen ÅTERIGEN...
Gaaah, skiftande kvalitet på bilderna minsann.

Dessvärre gick inte allt smärtfritt, kolla vad som hänt utan att jag...
 
 
... märkt när jag gjorde det på den vänstra infodringen...
 
 
Ett hack!
Vad i hela... fan... helvete!
(ursäkta, men alltså...)
 
Ja, vad som hänt har jag ingen aning om, gissar att jag förmodligen klippt av en tråd och råkat klippa i infodringen utan att jag märkt det för när jag nålade fast den så var allt helt och fint.
 
Dettaa är egentligen inte min men det löser sig, jag lagar denna med vliseline på baksidan och syr på ett foder och så tar JAG denna.
Har mer tyg så jag syr en ny i veckan, osis att jag fick min först då och inte beställaren, ja jätteosis.
Verkligen.
 
 Dags att sova, imorgon kommer bättre bilder när färger och tyg kommer mer till sin rätt, nattinatti.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0