Bra planering...

Go´kväll!
Jaha, då har jag slutat jobba för ikväll då!
 
 

Har inte jobbar hela kvällen här när jag kom hem utan åt middag med sambon och sonen, sambon hade lagat hamburgare...
 
 
 Size XS som ni säkert ser...
 
 
Ja för alla som känner sambon vet ju att han är inte speciellt liten liksom, då förstår ni att hamburgarna inte heller var direkt små.
 
Jag hade syuppehåll mellan 18.30 till 20.30 och sonen och sambon pep vidare till respektive små vänner, jag satte mig i syrummet och jobbade fram till 23.

Blev klar med en brun kappa till en kund som skall hämta imorgon.
Egentligen skall kunden inte hämta förrens imorgon innan stängningsdags men jag ville bli klar ikväll så jag kan sticka ut och gå med hunden innan jobbet samt slipper bli stressad på jobbet om det blir mycket kunder imorgon.
Perfekt, då är den klar, jag kan göra annat jobb som inte behöver vara klart imorgon, kallas bra och vettig planering.
 
Dags att sova, vi ses imorgon igen, sov gott alla trötta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0