Död mobil förblev död...

God morgon!
 
Jaha...
Gick det att få liv i mobilen igår?
NEJ!!!!

Jag gick min tur med Milou och när jag kom hem skulle jag ju jobba lite, blev inte mycket av med det alls kan jag säga.
Jag försökte få liv i mobilen, den var stendöd, jag fick panik, hade jag inget för, död mobil förblev mobil.
 
Dock, vi hade en urgammal mobil som sonen hade för 190 år sedan, skabbig som fan, MEN den funkade så jag fick ta den och så hade jag mobil igen.
Men hjälp så mycket man har som skall tillbaka på den nya mobilen OCH:
Inget minneskort på min gamla så alla bilder var borta!
Det MESTA har jag sparat på våra datorer och så har jag ju lagt upp bilder här så jag klarar mig men en del försvann.

Jävla skit, världen var bättre när man hade en vanlig kamera.
Nåväl, nu skall jag lägga över alla bilder i datorn direkt så jag slipper detta i fortsättningen.
Alla kontakter fanns ju kvar på sim(?)-kortet iallafall, tur är väl det annars hade man varit rökt så det räcker och blir över.

Klokboken sa igår att om man har en Iphone så finns det något som heter "Cloud" (tror jag) och där kunde man spara allt i sin mobil.
Nu har ju jag samsung men hon trodde det fanns något liknade för dom mobilerna, bör väl kollas upp kanske.
Man är ju inte SÅ hemma på den fronten.

Nu skall jag sätta fart här, fixa gröt till sonen som beställt det till frukost och sedan måste jag jobba lite.
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0