Hey girl...

Lite kvällsjobb från jobbet framför tv´n, mormors stoppsvamp har verkligen fått börja jobba för högtryck efter flera år i Låd-Sibirien...
 
 
 
 
Är så himla kär i det där med ärmlappar numera, det får mig att tänka på min pappas lappade manchesterkavajer.
 
Hade bestämt mig för att inte jobba någe mer ikväll och så blev det stoppning/lappning, ursprättande av blixtlås och lagande av 3 armstödsskydd också.
Flitens lampa lyser... eller så är jag besatt.
 
Och appropå att vara besatt...
 
Jag har ju då hittat dom gär ROLIGA små sy-realterade bilderna med citat på nätet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla dom här bilderna har Ryan Gosling som "Hey girl-killen" och "han uttalar" sig då inte bara kring sömnad och garner utan det kan se ut så här också i Hey girl-serien...
 
 
 
 
 
... men självklart skrattar jag MEST år dom där sy-citaten någon så fyndigt har hittat på.
 
Tror ni att jag lät det stanna vid det?
Nähe, såklart INTE!
 
helt plötsligt kom jag på att jag kan ju göra EGNA Hey girl´s och kom raskt på denna och satte igång att snabbt leka i paint...
 
 
... ja, jag tyckte liksom att det fanns för få som var sy-inspirerade så jag ville bidra till samlingen.
 
TILLS jag kom på att jag faktiskt inte tycker att Ryan är den sexigaste killen (förutom sambon då) i hela världen.
Visst, Hey girl- hypen är kring Ryan men va fan, jag kan väl göra min egen grej så in i paint igen och ni får väl gissa vem som blev MIN Hey girl-kille...
 
 
Hahahaha, just det:
Hugh-THE-MAN-Jackman SÅKLART!!!!!
Vem annars skulle jag valt om inte Hugh?
 
Om inte annat så roar jag mig själv... jättemycket.
Dags att krypa till kojs, vi ses imorgon, sov gott alla trötta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0