Min son fotbollsproffset!

Upp kom vi trots gungeligung på sjön och en längre berättelse kring allt kommer när jag kommit hem men jag kan ju säga så här mycket iallafall:
Direkt efter träningen med Hammarbys U17 igår meddelar tränaren:
 
Bara baserat på det här lilla jag har sett idag så kommer vi erbjuda dig en plats på vårat gymnasie och i vårat lag.
 
Tre fågelholkar från Gotland stod bara och gapade.
Nog för att jag visste att min son var duktig men att han var så duktig. 
Inte ett betyg inlämat, bara smack in på en räkmacka.
 
Ungen är lyrisk efter två dagars träning med laget och dom har varit SÅ GULLIGA och trevliga mot honom. 
Så ja... nu får han då ta sig en rejäl funderare på detta. 
Hemma eller Hammarby? 
Tror jag vet åt vart det lutar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0