Och där dog mobilen...

God morgon!
 
Jaha, då var man på banan igen då, sovit 8½ timme och kände mig utsövd när jag vaknade.
Såååååå skönt.
Det var hemskt igår när jag la mig, jag var så trött att jag nästan inte orkade ta mig till sängen, dog nästan omedelbart när jag la huvudet på kudden och min sista tanke var:
"Jag blir aldrig pigg igen."
 
Men det vart jag... tydligen.
 
Vet faktiskt inte hur jag känner kring det där med hundpromenad dock.
Har lust att sätta igång och jobbpyssla här istället fast imorgon ser det ut att bli regn så jag måste väl.
Vi kan ju köra muren runt bara, går ju fort, men jag har baske mig inte lust.
 
Och precis nu så dog DESSUTOM min mobil, skulle precis ta en bild och mobilen hängde sig, jag stängde av och nu är den kaputt!
Går inte att få liv i och detta trots två stycken fulladdade batterier.
Men så bra.. himla bra.
 
Jag får då bara visa en inspirationsbild och berätta att nu får jag fan-i-mig ta tag i det där med att göra mig en enkel tyllkjol som jag längtat efter så himla länge...
 
 
 
Jag bara måste sy mig en och kombinera ihop med en tajt topp á la bilden och á la Carrie.
 
Dags att ut och gå då, UTAN MOBIL tydligen.
Får lösa problemet när jag kommer hem, håll tummarna att den kommer till liv lite senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0