Springer runt i cirklar...

Dagens horoskop...
 
 
... kom några dagar försent!

Min tankeverksamhet har rört sig under mån-fre och gått på högvarv, fel dag idag på lördag när jag inte behöver tänka alls.
 
Trött som en bäver idag, åt inte så mycket godis igår men om man så lägger till att jag jobbat långa timmar och många så känns det ju dumt att jag åt godis.
Hört den förut?
 
Vi skulle ju pusta fönster (sambon ska, jag kan ju inte men jag hjälper till med annat) idag.
Skall väcka sambon om ca 5 minuter så vi får det gjort innan han sticker till jobbet men går det.
Ingen storm ute fast det blåser.
Det är mörkt ute.
Nästa helg ser bättre ut på pappret JUST nu iallafall.
 
Herregud, jag sitter och är väldigt obeslutsam och känner att jag får panik.
Jag vill verkligen få det gjort, står inte ut med att se skiten, men så reser jag ju bort måndag-tisdag, jobbar onsdag, torsdag och fredag och OM det nu är fint väder nästa lördag eller söndag (båda dagarna ser bra ut) så är det ju bättre.
 
Känner att jag bara springer runt i cirklar i mina tankar...
 
 
Ni som känner mig FÖRSTÅR vad en fönsterputsning betyder för mig, ni andra tror säker att jag är galen och förstår överhuvudtaget inte min vånda i ämnet fönsterputsning.
 
Snabbt fönsterputsarråd med gubben nyss...
Vi tar det nästa helg och BER till GUD att vädret ser ut som utlovat på Yr...
 
 
... jag kommer DÖDA Yr annars.
Eller Gud om han fuckar upp vädret.(förlåt Gud)
 
Okej, då skall jag ge mig ut på promenad med vovven istället då, vi ses ikväll, då blir det bara pyssel dag här på Söderväg samt tvätta överdrag på sofforna.
Räcker gott.
Ha en bra lördag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0