188 cm...

Duns ner i soffan med kaffe och ett...
 
 
... wienerbröd i näven!
 
Ja, Ica hade 4 för en tjuga så du unnade jag hela familjen varsitt och bjöd över Hundbästisen på en fika, men hon hade inte tid.
 
Idag har jag haft en hel del att göra, kom hem vid 13 ca och då har jag sprungit runt som et skållad råtta för att göra ärenden samt ett besök hos Chifen.
Kom hem, satte på kaffe och nu en paus innan sömnad.
Jag kommer väl däcka när jag satt i mig sockret typ, inte orka ett smack.
 
Mätte sonen förut för jag kände mig extremt kort med mina 175 idag, han var...
188 över landytan, nästan 189.
Ja, han hade 195-198 på sin BVC-kurva som barn, ja, vi närmar oss det minsann.
 
 
Sjukt va tiden går alltså.
 
Igår så ville han kolla igenom min gamla skolkatalog från 9:an.
Omdömet när han tittat klart på alla och en var (inklusive sin pappa) var:
Ja, du var fan fett snygg alltså!
 
WOW, vilken respons från sin tonåring, jag blev FETT GLAD alltså.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0