Den grå oversizetröjan klar...

Havet idag...
 
 
... var smaragdgrönt med en dramatisk kuliss i bakgrunden.
 
Promenaden var jätteskön ända tills vi faktiskt kom till havet, där var det iskallt och en isande vind, den hade vi inte alls haft på väg dit.
Men vi gick längs havet ändå, det var så vackert.
 
Sen blev det den gråa oversizetröjans tur och idag har jag gjort smala muddar till dom förlängda armarna...
 
 
Gjorde samma mudd till halsen...
 
 
Och även samma smala mudd nertill och runt om...
(framsidan på tröjan och den är något kortare än baksidan)
 
 
... och så baksidan...
 
 
 
 
 
 
 
Älskar den, den är verkligen SKITSKÖN!!!
 
Den blir perfekt med en långärmad tröja under på höst och vinter, alternativt ett linne och sedan bara med en bh till våren och sommaren om det är en ruggig dag.

Jag hade svart sweatshirttyg kvar så jag kan göra en till, armarna fick dock skäras ut "mot trådrikning" för att räcka, men det gör ju inget för tyget är svart så det syns inte.
Hoppas jag i alla fall...?
Nåja, det ser jag när det är ljust imorgon isåfall, det är ju ändå jag som skall ha den så skitsamma.
 
Det var det, ni skall jag äta middag, sambon är på fotboll med sonen.
Ja, han ställer upp som "fotbollsfarsa" och sitter i sekretariatet.
Vi ses KANSKE senare om jag hinner sy lite till innan "Fosterland" (jag laddar med näsdukar) och "Blå ögon".
Tjing.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0