Den stora vårnyheten och sommarinspirerat...

Här har det gått i 190 hela dagen!
Jisses amandus, jag tar en kort fikapaus och sedan på´t igen, då ska jag sy lite.
 
Bild på Milou från imorse...
 
 
Min lilla kaka, sötare än socker.
 
Och så slog det mig efter mitt inlägg igår när jag låg och kollade i Stoff & Stil-katalogen att dom har det här randiga tyget...
 
 
... och det här ljusgula muddtyget...
 
 
... och det kommer bli PERFEKT till nya favo-tröjan...
 
 
... tack vare inspirationen som jag fick igår...
 
 
... men det kommer bli lite mjukare och lite mer sommarinspirerat i mjukare jeansfärger än den på bilden.

Jag säger bara en sak:
Min första lön... min första lön!
Jojo, det blir något att se fram emot minsann.
 
Och så var jag ute och gick promenad med Milou och vad skådar mitt ena öga i en rabatt tror ni...?
ETT SÄKERT VÅRTECKEN ta mig fan...
 
 
SNÖDROPPAR!
 
Man tror knappt det är sant, snödroppar den 6/2 och vi går mot mars, sen april och sedan ta mig fasen är vi i maj.
Snödroppar, jag känner att det var det bästa på hela dagen.
Snart är vi där gott folk, snart är det fika i solen och rynkor in the making 
Vi ses senare, tjing på en stund.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0