Ett jäkla tjat...

Det är ju ett jäkla tjat på mig om den här babyfilten men jag bestämde mig för att behålla den kycklinggula randen...
 
 
... trots allt.
Jag tycker att den passar ihop med tapeten...
 
 
Nåväl, Annars är jag både glad och sur här!
 
Glad för att jag skall på ett möte på nästa torsdag, SUR för att sambon och sonen är såna jäkla slarvers!
 
Alltså ibland bryr man sig inte speciellt mycket, men ibland gör man det och då blir jag på dåligt humör som idag tex.
 
Temat "Inte-hjälpa-till-hemma" och jag springer runt som en jäkla hemhjälp och gör allt, jag blir så himla sur faktiskt.
 
När jag idag först spydde galla till sambon via sms att han inte gjort ditten eller datten innan han stack till skolan han och sedan ÄNDÅ berömde jag honom för att ha slängt sängkläderna i tvättmaskinen (när får för övrigt JAG beröm för att jag ständigt fixar, noll gånger liksom) så visar det sig att det var MORSAN som tvättade och inte sambon.
 
Jag frågade mamma om hon hann först och att maskinen redan gick när sambon kom ner...?
"Nej, han hade bara lagt allt på golvet så då slängde jag in en maskin!", svarade hon.
VA FAN, liksom.
 
Jag ber sonen att fixa iordning rummet innan hann stack iväg och kollade på Krullis, "Visst", sa han och så satt jag i telefonen när han drog.
Jag kommer och ska fortsätta sy och ja...
Inget är gjort!
VA FAN liksom.
 
Jag 'r sur, vi ses senare!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0