Alltid någon som känner någon....

Så efter mitt putslustiga (?) inlägg om Keno-killen igår hamnade det NATURLIGTVIS även på FB och då händer följande: 

ME:  Det är min kusin, "XX" hehe

JN: Där kom det Madde! (skratt)

Jag: Ja, Gotland är litet så chansen FANNS väl att någon kände någon "M" 
hoppas ni knappt har kontakt så du inte skvallrar på mig nu  (närå, det är lugnt, är han i rutan så får han tåla el ringa och skälla ut mig )
Dock:
Tipsa kussen att ha lite lösare byxor nästa sändning, gamla tanter som jag kan få hjärtsnörp!

ME: No worries Madde, har alldeles för många kusiner att hålla reda på 

JN: Erkänn att det spratt till i kärringen en gnutta, alltid uppiggande med en liten Kenodragning!

Jag: Hahaha, piju, vilken tur "M", kände att ett PTV-drama var under uppsegling här, anmäld som Snuskhummer alt. Snusktant en Trettondagsafton!

Jag: Hahaha, ja detta hade kunnat sluta ILLA "J" hänga ut någons "strumpa i byxa" bara så där! Och ja... om du lovar att inte skvallra till min sambon så... LITE UPPIGGANDE var det allt

Ja, och sedan var tråden igång och många roliga kommentarer blev det, delar med mig av två till...

FL: Synd att ingen tog en bild på dig när du tog en bild på Kenovärdens rauk på tv´n!
(den där fick många likes)

Jag: Det hade varit något det "F", tur att sonen är på byn och sambon på jobbet då klarade jag mig (tillskillnad från Kenokillen) från offentlig förnedring!

Nåja, blir Keno-killen "XX" arg får han väl ringa och skälla ut mig som sagt, fast hade jag varit honom hade jag nog blivit lite STOLT.
Eller nå´tt.
 
Nu skall jag iväg till Chifen snart, vi ses lite senare, ha en bra dag i solen!
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0