Dags för mer sy-heroin...

Go´kväll.
 
Idag har det varit en seg dag, förmodligen eftersom jag sovit som en kratta pga Egon.
Så det har inte blivit måmga knop alls förutom lite sömnad innan kalaset hos guddottern och sedan har vi bara hängt i tv-soffan.
 
Såg för övrigt den nya serien "Fosterland" på tvåan.
Ett mycket bra första program och jag skall fortsätta se den.
Den blev ju lite extra intressant innan den ens började sändas eftersom sen svenske reportern som gjort serien smugglade med sig en flyktingpojke från Syrien, som befann sig i Grekland till Sverige.
Jag ska skriva lite mer vad jag tyckte om programmet imorgonbitti, nu är jag bara för trött för att orka.

Jag skall nog gå in och kolla lite på tygsidan EN LITEN STUND och se vad jag kan hitta idag som jag kan lägga i min "wishlist".
(LIVSFARLIGT!!!)
Detta är som sy-herion, bara en sil till, bara ett tyg till, snart ligger jag väl på en toalett nere i Almedalen och skriker: VISKOSE, VISKOOOOOOOOSE, satin... SATIIIIIN, demiiiiin...
Typ.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0