Mini-pyssel med ond nacke...

Det har blivit lite mini-pyssel med en ond nacke....
 
 


Kaffekopps fat och babymössa till nyfödd, den är inte stor alltså... 
 
En liten babymössa i resttyg till en nyfödd var allt min nacke mäktade med efter stöket här hemma imorse, ja, jag har med andra ord ont.
Dock kunde jag inte sitta still och låta värken värka så det fick bli ett stillsamt litet pyssel.

Mössan har jag faktiskt gjort mönstret själv efter att ha köpt en mini-mössa på Åhlens som jag sedan slaktade och ritade nytt mönster av.
Jag har ju sådant här mönster till större barn och vuxna, men det sträckte sig inte till nyfödda så...
Då köpte jag som sagt bara en sådan mössa och slaktade och ritade av, LÄTT SOM EN PLÄTT.

Nu skall jag plocka undan och vila nacken, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0