Nu ska den bort, bort, bort,,,

Nu ska den bort, bort, bort.
Tiden vi njöt av den var kort, kort, kort.
Tack lilla jul, du var himla kul, men nu ska du ut, ut, ut,
nu är det SLUT, slut, slut!
 
 

Jag fick ett ryck...
Höll på här med förstädet till sambons stora städ och tänkte:
Nej, jag tar bort adventspyntet och julsakerna och så började jag rydda bort allt!
Och nu är jag klar.
Allt är uppe på vinden, prydligt och snyggt i sina kartonger.
 
Ja, julen i all ära, men jag är sååååå himla glad att vi kommit över på rätt sida året igen!
 
Hunnit med en hel del här, jag tror jag skall ta och sy istället för ut och gå...
Jag har ingen lust.
Att ut och gå alltså.
Nä, det får bli en dusch och lite arbetsrum istället, vi ses senare och vad jag trollat fram idag.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0