Inte ett uns av uppfostran...

Moster Puff hon allt bra tur hon att hon har en systerdotter som är uppe med tuppen...
 
Här kommer hon knallandes på morgonkvisten (nåja NU) och vem ligger och trynar och sover gott om inte morsan.
Jag däremot har varit vaken sedan 06.45 och skall snart iväg.

Puffen kommer in i trädgården och medans jag letar upp min nyckel till mamma för att släppa in moster Puff köksvägen så har tydligen Milou hittat moster där ut i trädgården.
Milou har tydligen HOPPAT UPP på Puffen i ren och skär glädje över att hon kommit på besök och har väl dessutom sprungit i lite blött gräs kombinerat med jord.
 
Moster Puff hade bara en sak att säga om Milou när byxorna blivit lite nedsmutsade:
- Men jävla hundjävel, titta vad du har gjort!!!!!
 
Ja... titta ja.
 
Jag sa:
- Men hoppa ur byxorna så tvättar vi dom i nästa tvätt.
Puffen:
- Nej det går bra.
 
... och så ställer hon sig och toktvättar med en ren disktrasa på byxan.
 
Jävla Milou, inte ett UNS av uppfostran när det gäller glädje att se folk hon gillar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0