Sambon ville skvallra...

God förmiddag!
 
Här har man varit uppe med tuppen, varit med Chifen, handlat och lite annat smått och gott, nu skall jag sy.
Vädret = skit.
Lika bra att göra något vettigt, typ.
 
Igår påbörjade jag detta...
 
 
... en a-formad kjol till ett bröllop.
 
Tyget är egentligen...
 
 
... mörkbrunt men blev konstig färg när jag fotade, ljuset gjorde väl sitt till.
 
Nu startar jag upp en kofta och sedan fortsätter jag på kjolen och så skall jag träffa bruden för "Liv-provning".
 
Ikväll blir det "Så mycket Burgsvik".
Sambon hade kört KÄNDISAR och ville skvallra vem som skulle spela, DET...
Ville jag dock inte veta!
 
Jag sa:
Det är som en förlossning fast utan smärtan när man går på "SMB", man vill liksom inte veta vad som kommer ut, snopp eller snippa.
Samma med "SMB", man vill vänta på överraskningen.
Sambon fick alltså inte skvallra.
 
Nu:
Sömnad.
Vi ses inatt efter konserten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0