Ibland måste man bara våga...


Min chef igår:
Ta med den här chiffongblusen hem och gör en rullfåll.

Jag:
- Jaha (KUNDPLAGG shit)... chiffongblus (NEJ, gode gud aldrig i livet)... eh... nja det vet jag inte om jag vågar faktiskt (STOR, stor ÅNGEST).
Alltså jag har aldrig sytt rullfåll i chiffong med min maskin, bara stabilare tyger.

Chefen:
- Jag klipper till, det fixar du, skärpning!

Jag:
Okej. (Neeeeeej.)

Idag:
Tar mod till mig, trär maskinen och tre minuter senare en perfekt rullfåll på en kunds chiffongblus.
Alltså dessa MENTALA SPÄRRAR, vad fan ska man med dom till, dom är så förbannat onödiga.
Känner mig stolt, jag gjorde det och det känns nästan som jag är den första kvinnan på månen eller nå´tt!
 
 
 
Ibland måste man bara våga, eller få en mild men bestämd knuff i ryggen.
Framsteg.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0