Jag fick äntligen träffa underverket

Promenad idag för första gången på flera dagar med Milou...
 
 
 
 
Jag vet inte vad det är med Galgberget och Kärleksstigen eller om jag har tur men det är inte en kotte ute och går.
Vädret var underbart, vinden i ryggen ut mot körrgår´n, Kärleksstigen tillbaka och vi mötte inte en enda människa förrens vi kom till slutet av Kärleksstigen.
Vad gör folk klockan 09 en söndag, SOVER?
 
Igår var jag på middag hos vänner och kom hem:
01.15!
 
Jag var så jäkla trött när vi gick iväg (sambon var med mellan 18-21) och jag trodde att jag inte skulle orka längre än till 22 MAX men...
Det var så himla trevligt så tiden bara sa SWISH och jag fick en chock när jag såg att klockan var så mycket som den var.
 
Tack och lov bor vi bara med Stenkumlaväg och Söderväg emellan oss så jag var hemma på någon minut och stöp i säng.
Vaknade när sambon kom hem från jobbet och la sig och vaknade vid 08 och kände mig pigg.
 
Nu däremot känner jag mig inte pigg, jag är så trött så jag tror jag dör.
 
Efter promenaden satte vi oss hela familjen ute i bersån och solade och vi skulle ju ut och hälsa på min bästis dotter som precis fått barn men sambon skulle jobba så vi fick byta dag IGEN!!!
Jag gnisslade tänder vid informationen om arbetet klockan 14 men då fick jag ett sms:
Vi skall ändå till stan, vi kan komma till er!

JIPPIE, vi FINBESÖK och jag fick äntligen träffa underverket...
 
 
Han var så trött så han sov sig igenom 2½ timmes besök!
Tillslut tog hans väna moder upp honom och väckte underverket så han fick mat och ny blöja innan dom skulle handla så han inte skulle vakna DÅ och vara dödshungrig.
 
Jag fick hålla godisbiten, sniffa (han luktade underbart) och sedan fick jag byta blöja för han hade skitit så mycket så hans far inte pallade att byta blöjan.
Ovan förstagångsfader men...
Den vana Tant Madde fixade biffen!
 
 Och så har jag fyndat mönster...
 
 
 
... för ynka FEM KRONOR!

Ett mönster jag hittat på nätet för ganska länge sedan men inte hittat i Sverige.
Nu är det på väg hem till mig (det ovan) och snart har jag även detta i hamn...
 
 
 
... dessutom!
Det får jag dock vänta lite på för det är inte till salu ännu men...
Det kommer såsmåningom finnas i min ägo.
Så underbart enkla klänningar men så himla mycket jag.
 
Har detta tyget hemma som kommer passa utmärkt till det första exemplaret av den översta klänningen...
 
 
 
Nu orkar jag inte skriva mer, vi ses imorgon igen!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0