Nooooooo way...

Vaknade av alarmet kvart i nio idag (?) och drog ut på promenad en timme senare...
 
 
 
 
Märkligt väder idag.
Sol och strålande väder när jag var ute och gick, när jag kom hem blev det molnigt men vi satt på balkongen och fikade, jag gick in en snabbis och skar ut lite tyg, och Milou torkade efter ett litet bad...
 
 
 
Så blev det sol igen och jag och Piff och Puff satt ute i bersån och det var stekhett men...
Det regnade ett pyttefint regn!
Men vi satt och solade... i regnet.
 
Framåt kvällskvisten gick jag in och satte på min ljudbok "Doktor Glas" av Hjalmar Söderberg och sydde ihop denna...
 
 
... skall dra i gummiband i armarna så fort jag bloggat klart och imorgon syr jag upp den för hand nertill.
 
Det skall såklart bli...
 
 
... en sådan här fast i det koralliga tyget.
 
Jag börjar kunna mönstret i sömnen nu och den går fasligt fort att slänga ihop, imorgon kommer det bli två till fast i detta tyget...
 
 
... blir snyggt till jeans eller vita byxor.
 
Ser på tv, gubben är borta hos en kompis och ser på fotboll, det gör inte mig ett dugg för imorgon blir det full rulle igen.
Jobb, sonen kommer hem och så skall Lilla Sunshine sova över så idag njuter jag av lugnet och SER FRAM EMOT mys och stök imorgon.
 Längtar efter Lilla Sunshine, har ju knappt sett den lilla trollungen sedan jag började jobba, det blir mysigt att hon kommer hit och sover över imorgon.
Nu skall jag se den nya serien om Henry Vlll, det kan ju KNAPPAST bli lika bra och snyggt att titta på som när...
 
 
 
Jonathan Rhys Meyers spelade Henry i serien "Tudors", nu är det han i Homeland som spelar huvudrollen och då blir det knappast lika hett...
 
 
... näe, noooooo way!
 
Vi ses imorgon igen, sov gott alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0