15 & "Vem var först"...?

Ligger nerbäddad i sängen sedan några timmar, alvedon CHECK.
 
Dock:
Dagen har varit bra trots att kroppen kokar, jag har gjort något som har varit behövligt.
 
Efter veckor av dessa ständiga möten, möten, möten och och åter möten och sedan telefonsamtal till höger och vänster så har igår och idag varit SÅ avslappnande och befriande.
Kan inte säga varför just nu (återigen) men det har varit en "Lisa för själen" faktiskt.
Om ni visste vad jag gjort skulle ni nog inte fatta att jag egentligen tyckte det var avslappnande men:
Det var det.
 
Så är det inte långt kvar, klockan 21.46 föddes denne lille älskligen år 2000...
 
 
Han var 52 cm lång och vägde 3525, hade blå ögon och mörkblont hår.
Hans namn är fornnordiskt betyder "Krigare till häst" och idag fyller han 15 år... helt ofattbart att tiden har gått SÅ fort.
Hipp hipp hurra för världens bästa, goaste och finaste son idag!
 
Det lite  trista i kråksången är att sonen är på fastlandet och spelar fotboll, så något firande har det inte blivit annat än via telefonen.
Det får bli när han kommer hem igen, men SHIT, 15 år!
Så till ämnet "Vem var först"?
 
I höstas gjorde ju jag dessa byxorna...
 
 
 Och VAD skådar mitt högra öga i en annons på Facebook häromdagen, jo detta...
 
 
Exakt samma tyg, dock så har dom gjort på "det breddande sättet" över lår och ben, medans jag gjort på det mer "avsmalnande" sättet.
Så vem var först?
Jo, JAG faktiskt, jäkla härmisar... som om inte jag härmar då... JO det gör jag visst och syr efter mönster men...
Jag har inget klädmärke, det är skillnad det!


Så vem var först med zebrabrallan?
Jo, det var nog jag det!
 
Vi ses imorgon igen, nu skall jag snart sova och hoppas att jag mår bättre imorgon eller i alla fall inte sämre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0