Ack du lyckliga dag...

En av mina favoritdagar i månaden har ÄNTLIGEN kommit:
Betala räkningar-dagen!
Finns väl ingen dag som den dagen, eller hur?

Man känner sådan stor tillfredställelse att se sina pengar bara rinna ur händerna på en som vatten i en bäck.
Ack du lyckliga dag!!! (suck)
 
Det är dagar som dessa man bara vill plocka ut alla pengar och bara DRA, inte betala en räkning och lämna hyresvärdinnan i sticket med hyran.
OM nu bara inte hyresvärdinnan råkat vara min mor, men jag skulle vilja känna mig lite rik bara en månad, det hade varit så skönt.
 
Väntar ÄNNU på samtal från Gotlands kommun angående mina skattepengar... 2½ dag senare... trum, trum...
 
Idag blev det Snäck ToR och på hemvägen slank jag införbi Lilla Sunshine & mor för en vätskekontroll samt en pratstund i solen.
Väl hemma:
Förberedelse för middagen, tvättande, dusch och räkningar!
Nu skall jag sy, vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0