Allt som allt...

Godagens!
 
Vilken morgon.
Inte direkt jobbig på sättet att "man jobbat ihäl sig" men vissa saker sliter faktiskt lite mentalt nu.
Man måste vara på topp och man måste vara bra.
Sen är frågan OM man är bra också?

Kändes som mötet idag gick bra i alla fall, sedan kom jag på lite saker så här i efterhand som jag borde frågat om men det kan jag ta i nästa vecka, nu tar jag helg från sån´t här och försöker ladda hjärnan igen.
Det kommer bli mycket hund-o-promenadliv!
 
Kom i alla fall hem här och kände mig som en urlakad sill.
Skall ta en liten vända i syrummet för att lätta på "hjärntrycket" 
 lite, test-sy en ny modell i lakan, tänka på annat och ladda för morgondagen.
 
Allt som allt...
 
Denna veckan känns mycket bättre än dom andra tre tillbaka.
Det blev ett himla bakslag, nu är det framsteg IGEN istället... i alla fall som det ser ut nu, sen får vi väl se hur det slutar.
 
Nu lite nål och tråd, kanske det kommer en bild sen, håll utkik.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0