Beach 2015 är i fara...

Dagens insikt:
 
Jag tog rundan Söderväg- Snäck ToR med Milou idag och vi stannade till vid träningsplatsen dom fixat till vid Norderstrand.
Jag tänkte att jag skulle kolla hur många situps jag klarade på den där situps-bänken.
 
Svar:
FYRA STYCKEN!!!!
 
Jepp, det var min toppnotering för dagen.
Jag känner spontant att "Beach 2015" är i fara på magrutefronten om inte detta resultat förbättras.
Tant Madde på 175 cm, 59 kg och müslimage måste jobbas på...
Det ser RÄTT mörkt ut om vi säger så.
 
Jag återkommer i ämnet när jag har kommit upp i fem situps!
 
 
Bilden är från igår, men det såg likadant ut idag, vindstilla, klarblått, sol och jag har suttit och solat lite vid havet en stund och ja...
Jag är röd!
 
Vi ses senare, tjingeling!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0