Det finns dagar...

Det finns dagar och så finns det dagar...

Man kan väl lugnt säga att jag fick tvinga mig själv att börja sy idag men när jag väl kom igång gick det som en dans.
Jag fick tummen ur och kunde sy med lite glädje och sluta tänka så himla mycket.

Jag går fortfarande och väntar på en fot till symaskinen så man kan sy in en osynlig dragkedja, men då får jag göra annat istället och det gick bra det med.

Ränderna blev för övrigt snyggt ihopsydda efter limmandet...
 
 
Och medans jag har sytt har jag lyssnat på den väldigt hypade boken...
 
 
... och väntar fortfarande på NÄR boken skall bli bra?

Jag har snart lyssnat ut den och bara väntar på att den ska bli spännande och när twisten i boken skall komma?
Det verkar stendött.
Låt mig säga så här:
"Årets bästa thriller", nej, jag har läst och lyssnat på bättre böcker än denna.

MEN...
Jag har ju en skiva kvar, den kanske brakar loss nu.
 
Så har jag varit på föräldrarsamtal med sonen och resultatet blev:
BRA resultat som ändå kan bli bättre.
Ja, vi får väl jobbat på´t.
 
Vi ses imorgon igen, då skall jag på möte och så skall jag sy.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0