Det gäller att knyta ihop säcken...

Så var det kväll och dom senaste tre timmarna har jag suttit helt stilla framför tv´n.
Nacken har DÅNAT i värkpåslag.
Om jag har pajat den?
 
Nej, snarare pga stress.
 
Det gäller att knyta ihop livs-säcken och jag tar små delmål.
Delmål som kräver rent mentalt.
Jobba kräver ingenting, det blir en skön trötthet oftast.
 
Men ska man då tänka ut saker, ringa, rodda, möten som gud skall veta jag gjort min beskärda del av sedan januari.
Fundera ut en framtid, ORDNA en framtid, organisera en framtid, fundera ut vad som blir bäst ekonomiskt nu, vad som blir bäst på lång sikt...
Ja min gud, då kräver det sin kvinna.
 
Dock har jag kommit fram till en hel del slutsatser efter dom senaste tre veckornas mentala bilcrash och uppvaknande.
 
Idag hade jag ett microkort möte på eftermiddagen, men jag hade ju då skrivit ett megalångt mail, eller egentligen meddelande innan.
Imorgon har jag ett möte och på fredag har jag ett möte.

"Möten, de é mitt liv de se", för att citera Lina i Emil i Lönnerberga.
Fast för hennes del var det ju karlar.


Det skall nog ordna sig till det bästa tillslut, alla bitar skall nog falla på plats bara jag får sova nu så hjärnan kan funka imorgon igen men...
Det är väl tveksamt.

 
Herregud, nu dök Pennywise upp igen också, that crazy clown.
Nattinatti.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0