Det gick fort...

När jag satte mig i soffan igår gick det fort...
Halsen börjar bli svullen och något ont i kroppen.
 
Jag la mig jättetidigt och vaknade inte sjuk utan samma som igår så jag får gå på alvedon idag och jag har lite jag skall iväg på så...
Alvedon is my best friend, och det lär det bli även imorgon också.
Varför just nu känner jag, och det kan jag ju undra.
 
Sitter just nu i kö till a-kassan också, tur att man kan göra annat under tiden, typ blogga.
 
Idag förväntar jag min nog samtal från kommunen i två ärenden:
Min skattesmäll och "en hemlig sak".
Jag väntar och jag väntar och jag väntar... och väntar.
Om jag får magsår inom kort blir jag inte förvånad faktiskt.
 
Vi ses senare idag, jag hoppas inte detta blir värre i kroppen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0