Det kreativa flödet...

Det kreativa flödet är på topp här just nu, känner mig extremt superpeppad.
 
Inom kort skall jag göra något som är en dröm som går i uppfyllelse sedan MÅNGA år.
Drömmen fanns redan 1988 men det har tagit lite tid att ta sig hit minst sagt.
Bara lite papper som skall skrivas på, formalia liksom och sedan så...
Good to go.
 
 
Annars går jag och väntar på ett samtal från Region Gotland.
Det skulle ha kommit i "slutet av veckan", så jag tolkade det som att det skulle komma på torsdag alternativt fredag men inget samtal kom.
Jag blir faktiskt irriterad, jag har ju saker "på G" och vill gärna komma igång med det samtidigt som jag vill göra det jag "sökte".
Jag avvaktar tills efter lunch och sedan ringer jag... jepp, det gör jag.
 
Dags och börja dagen här, sambon har städ men jag har redan kommit igång eftersom jag var uppe tidigt här.
Ringa a-kassan skall jag också göra för dom har skickat papper om att jag missat att skicka in viktiga papper men VILKET JAG REDAN GJORT...
Redan i februari!!!!

Jodå, jag var ute i vääääldigt god tid, vet högerhanden vad vänsterhanden gör på a-kassan eller?
Nä, tydligen inte.
Vi är alla människor och vi felar alla men seriöst, lägg då till att jag pratade med dom om detta redan en vecka innan angående detta och ändå får jag ett papper.
Tjofräs, man har inte roligare än man gör sig.
 
Efter detta blir det en tur med vovve och fixa ett ärende och sedan...
Blir det att låta det kreativa flödet flöda.
På kvällen skall vi fira morsan som FYLLER 75, i vanlig ordning vill hon inte fira och bla-bla-bla, men jag skall laga middag och så skall hon få pesenter.
HIPP HIPP HURRA för morsan idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0